weekje vakantie - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lune Helmonds - WaarBenJij.nu weekje vakantie - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lune Helmonds - WaarBenJij.nu

weekje vakantie

Door: Lune Helmonds

Blijf op de hoogte en volg Lune

24 Oktober 2018 | Bonaire, Kralendijk

Afgelopen week was mijn vriend hier naar Bonaire toe gekomen om mij te bezoeken hier!
ontzettend leuk natuurlijk!

We hebben de hele week lekker veel gedaan; we zijn naar the Donkey Sanctuary geweest met de auto, naar slagbaai park met mijn hele vriendengroep, alle snorkel plekken afgegegaan en het hele eiland verkend!

Over 2 weken komen mijn moeder, oudtante en beste vriendin aan om hier ook gezellig vakantie te komen vieren!
Ik kan fijn 2 weken hier stage lopen en daarna 3 dagen vrij (duuuus extra lang weekend!!)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Bonaire!

Bon Bini!



Recente Reisverslagen:

13 November 2018

bijna het einde

24 Oktober 2018

weekje vakantie

01 Oktober 2018

Ezels

18 September 2018

de flora en fauna in mijn tuin

06 September 2018

Bondia Bonaire
Lune

Hallo! Neem gerust een kijkje rond op mijn profiel. Hier kun je mijn verhalen lezen over de avonturen die ik beleef tijdens mijn stage periode in Bonaire!

Actief sinds 31 Aug. 2018
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 4244

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2018 - 01 December 2018

Bonaire!

Landen bezocht: